vrijdag 12 december 2008

Belgieeeeee

Hoi iedereen,

gewoon even om te melden dat het nog 9 dagen is voor ik voet op Belgische bodem zit, joepiee! Na bijna 5 maanden kunnen jullie mij allemaal knuffelen ;)

Haha, het is zalig, want het is druk op het werk, dus ik zie deze twee weken in Belgie ook wel als een vakantie, aaah :)

Tot snel allemaal, ik kijk er ook wel naar uit, al zal het wel vreemd zijn denk ik!!

Dikke zoen en duimen allemaal want maandag start mijn eerste werkdag op mijn nieuwe job helemaaaaaal alleen, whaaaa. Het meisje dat ik vervang, is er dan niet meer, dus dan ga ik alles doen!!

xx Anouk

3 opmerkingen:

Anoniem zei

haaaa pannekoek!!! zeg ge hebt et er precies wel naar uwe zin eh!! ik vind dat echt super zalig, verhalen lezen van in het buitenland, het doet me wegsmelten! :)
ondertussen in belgie: miserie in de regering, ontslag leterme regering aanvaard door koning, martens aangesteld als verkenner,miserie miserie miserie, en daar bovenop: mensen kopen steeds minder in de winkels door financiele crisis, maar zijn volgens mij geen cent armer geworden, ah ja, het glazen huis staat in gent, ondertussen al hééééél veel geld opgebracht.

ondertussen in antwerpen: niet bezig met de regeringscrisis, nog altijd gehakkelei over een nieuw voetbalstadion, geroezemoes over de kerstmarkt en het jeneverdorp, 20h in de week en 22h in weekend vinden de uitkramers veeeeel te vroeg om te sluiten want dan wordt het naar eigen zeggen 'pas gezellig', en terecht! de politie treedt hard op voor dronken mensen, uitkramers die niet willen sluiten op juiste uur, ... leidt dus tot ontevredenheid bij kerstmarktliefhebbers.

ah ja, en de examens komen dichter, man man :)

veeeeel groetennnn niezel alias brambo plantijn

Anoniem zei

Gelukkige verjaardag en dat je nog lang gelukkig mag zijn met Robert, en samen het huisje, tuintje, kindje-plan verder uitwerken kan !

Je toewensen wat ik je niet kon geven, het leek me een mooi lange-afstandsgeschenk...

Johan

Anoniem zei

Hey Anoukie

Ook even via deze weg je een gelukkige verjaardag wensen...Want wil zeker zijn dat je de boodschap ontvangt...Ik denk aan je...Echt jammer, dat we je verjaardag niet gezellig onder mekaar kunnen vieren met de meiden...Maar ach, dat moeten we dan maar eens inhalen als je terug bent hé...Maak iets moois van die verjaardag van je...En laat me weten hoe het is geweest...22, ongelooflijk hé! Dat klinkt al zo volwassen...Dikke verjaardagzoensels van Liesje!